-
-
-
 
Duyurular
Haberler
Haberler
CWIZ'de Raporlama Seçenekleri Genişledi

CWIZ IP PBX ve CWIZ Call Center uygulamalarında standart olarak sunulan raporlar bir çok kurumun santral ve çağrı merkezi raporlamasını sağlayacak düzeyde. Ancak bazı operasyonlar var ki tamamen özel raporlamaya ihtiyaç duyuyor. Bu doğrultuda CWIZ ile sağlanan sesli iletişim verilerinin tamamen müşteriye özel senaryolarda geliştirilebileceği raporlama uygulaması entegrasyonu tamamlandı.

Kurumun operasyonuna özel detaylarda ve yetkilendirmede istenen raporlar farklı ölçekte projelerde büyük kolaylık sağlıyor.

Kendi içinde özel bir raporlama sistemi barındırmayan veya bu konuda yatırıma sıcak bakmayan CWIZ kullanıcıları için optimum maliyette ve en kısa sürede özel raporlama uygulamaları geliştirilebiliyor.

Özellikle birden fazla operasyona destek veren CWIZ uygulamalarında veya birden fazla CWIZ sunucusundan konsolide rapor alınması gereken durumlarda ihtiyaç duyulan raporlar, müşteri beklentilerine göre grafik veya text raporları şeklinde geliştirilebilir.

Bu ortamda oluşturulan raporlar PDF, Excell, HTML gibi farklı formatlara da rahatlıkla dönüştürülebiliyor.



CWIZ Monitoring Sistemi Devrede

CWIZ sistemlerinin on-line olarak izlendiği CWIZ Monitoring servisi devreye alındı. Tüm kiralama ve hosted müşterilerimizin yararlanabildiği servisimiz destek anlaşmalı diğer müşterilerimize de ücretsiz olarak sunuluyor. Bu hizmet ile CWIZ sistemleri ve bağlı noktalarında oluşabilecek hatalar önceden tespit edilerek çalışan yapının kesintisizliği maksimum seviyeye çıkarılıyor.

Ana izleme ekranı üzerinden izlenmekte olan sistemlerin genel durumunun takip edildiği yapıda sistemde herhangi bir hata algılandığında direkt olarak bu ekranda uyarı veriliyor ve bununla ilgili destek sisteminde kayıt oluşturulıyor.
Harita Ekranı ile Google maps haritası üzerinde her bir sistemin lokasyonu işaretlenmekte ve genel izleme yapılabiliyor. Bu özellik görsel olarak sağladığı kolaylığın haricinde bölgesel olarak yaşanan problemlerin tespitini hızlandırıyor.
İzlenmekte olan bir sistem veya servisin alarm geçmişi de izlenebiliyor. Bu sayede geriye dönük olarak hata tespiti yapılarak sorunun tekrar etme sıklığı belirleniyor ve gerekli çnlemler alınabiliyor.

CWIZ & A-Traq Entegrasyonu

Türkiye'de ve dünyada alarm izleme konusunda fark yaratmış olan A-traq Alarm Takip Yazılımı ile CWIZ Ip PBX ve Call Center yapısı entegrasyonu gerçekleştirildi. A-traq kullanan alarm merkezleri için oluşturulan CWIZ Call Center çözümlerinde, bu entegrasyon ile çağrıların geliş sırasında tanınmasından ses kayıtlarının A-traq üzerinden ulaşımı entegre özellikler kullanılabiliyor.

CWIZ Dialer Yenilendi

Otomatik dış arama ve Outbound call center konusunda çözüm sunan CWIZ ürünü CWIZ Autodialer yenilendi. Daha önce kısıtlı veri giriş alanı ile kullanılan uygulamadan veri giriş ve agent müşteri bilgi ekranları esnek hale getirildi.

Operasyona göre müşterinin Müşteri Bilgi Ekranı’ndaki başlıkları da kendisinin belirleyebildiği uygulamada raporlama da yine girilen bu başlıklarda sağlanıyor.

 
NEDEN CWIZ?

NEDEN CWIZ?

Yüksek Performans / Optimum Maliyet
Ölçeklenebilir Çözümler
Satış Sonrası Destek

Devamı >

Webden Ara

MÜŞTERİ DENEYİMLERİ

MÜŞTERİ DENEYİMLERİ

Ne bir telekom hattı ne bir santral... Hiçbirine yatırım yapılmadı.

Devamı >